בכל אתר בניה ובכל מקום בו מתבצעות עבודות פיתוח, נמצא בשימוש מגוון רחב של כלים הנדסיים. ציוד מכאני הנדסי (צמ"ה), טרקטורים, דחפורים ומחפרונים חיוניים לשם פיתוח קרקע, בניית שכונות, הריסת מבנים ישנים, חפירת בורות עמוקים, סלילת כבישים ועוד. בסיוע צוות חברת ורון, העוסקת בקידוחים, עבודות עפר ופיתוח, נסביר על יתרונותיו של מחפרון בתור כלי הנדסי שימושי ביותר. ניתן להזמין עבודות פיתוח ועבודות עפר, עם שירות אדיב, מקצועי, מיומן וכמובן - עמידה בלוחות זמנים.
באופן יחסי, מחפרון הינו כלי הנדסי מודרני. הוא למעשה פיתוח והמצאה שהגיעו לעולם לקראת אמצע המאה שעברה. הממציא, שהקים את חברת JCB הידועה, החליט לשפר טרקטור חקלאי בעל מבנה שהיה מוכר לו היטב. מצד אחר חיבר לטרקטור כף גדולה ועמוקה (היעה הגדול והעמוק). מצד שני חיבר כף קטנה יותר, המחוברת בצורה מפרקית. וזוהי כף קטנה לחפירה משופרת שיכולה לשמש גם לצורך פעולות הריסה של אספלט ואלמנטים נוספים.
מחפרונים הינם כלים רב שימושיים וזריזים. העובדה שהוא מצויד בשתי כפות שמסוגלות לבצע פעולות מגוונות הופכות אותו ליעיל בכל אתר. הוא יכול לשנע עפר, לסלק מכשולים, לחפור בורות, להרוס קירות של מבנה ישן, לסלק סלעים ועוד ועוד. את כל זאת הוא מבצע בזריזות ראויה לציון. באמצעות כלי אחד ומפעיל מיומן קל לבצע קידוחים, לפורר אבנים, לסלק מכשולים כבדים ולהדק את האדמה לפני ביצוע עבודות נוספות.
השימוש במערכות מתקדמות, מכלולים הידראוליים וידיות, מאפשת דיוק, חיסכון ומהירות. במידת הצורך ניתן להוסיף לכלי אלמנטים נוספים, לשדרוג ביצוע עבודות שונות. שלא כמו דחפורים כבדים, מחפרונים הרבה יותר קלים וגם חסכוניים לתפעול. הם צורכים הרבה פחות דלק ואפשר לנייד אותם גם ללא שימוש במובילים (משאיות ענק ארוכות). העובדה שבדרך כלל מחפרון מתנייד על צמיגים של טרקטור ולא על זחלים מהווה יתרון חשוב נוסף. הכלים הללו לא הרסניים עבור אספלט כך שיכולים לנסוע גם על שבילים וכבישים, ללא צורך בהתאמות מיוחדות.